lördag 30 januari 2010

Ett livstecken!!! :)


Bättre sent än aldrig!! :D



Det var verkligen ett tag sedan jag satt här.... och jag vet inte riktigt var jag ska börja.... De här månaderna som gått har varit händelserika kan man väl lugnt säga... Det har väl hänt ganska mycket både på jobbet och på det privata planet men nu så ska jag försöka sitta här och blogga lite med er alla mina kära vänner i cyberspacen!!!

Nu bor jag i alla fall i Jönköping i en tvåa och trivs kanon!!! Superskönt att äntligen känna det och jobbet börjar rätta till sig också snart så nu kör vi hårt igen!!! :)

Hmm ja var ska vi då börja med pysslandet???? Det har varit ganska lite pysslande de här månaderna för tyvärr har annat tagit min energi så jag har inte alls hunnit med allt jag önskat... Men nu kör vi som sagt igen!!! ;) Tack alla underbara människor som har funnits där iaf under allt!! Kram på er!!!

Jag tror att vi börjar med bilder på mina projekt jag pratade om.... Årets julklapp från min sida i år har varit Journaling Jars som jag gett till hela min familj! Inspirationen har jag hämtat från Paradises, hon är en fantastisk bloggare och gör underbara saker!


Först ut är en dålig bild på boken jag gjorde till min älskade mamma! Tyvärr tog jag visst inget kort på burken... Den får komma senare....

Pappret och nästan allt annat kommer från Landstoken, märke har jag glömt...

Tack Anna för lånet av hjärtan Revolutiondiesen!!

Nedan är boken jag gav till min kära syster! Det är nog den jag blev mest nöjd med måste jag säga! Tror att det beror på att färgerna var helt klokrena till henne!


Nähä nu får det nog räcka för idag!! :)


God natt alla underbara människor därute!!


På återseende snart! Jag lovar!!!

Inga kommentarer: