fredag 2 maj 2008

Bind it all-maskinen!!!

Vilken rolig maskin!!! Det var länge sen jag uppdaterade (ja, alldeles för länge sen) men nu så fungerar tekniken och jag har tid! Jag har dock inte legat på latsidan helt och hållet, jag har gjort två album och på börjat ett tredje och sen en hög med kort...

Nedan är det första albumet som jag gjorde med min nyinvestering som jag köpt hos Landstoken.

Jag har här använt mig av CD-skivor som grund till albumet. Var väldigt skeptisk till en början hur detta skulle gå men det var ju inga problem alls! Papper från Panduro, stämplarna är gel-a-tins clearstamps Wild things och bokstäverna är Finale till revolution.


I albumet har jag gjort en sida för varje månad och skrivit förklaringen till hur månaden fått sitt namn. Sedan har jag skrivit ut på overhead antalet dagar i månaden. Denna har jag satt framför respektive månad och tanken är att jag ska fylla i allas födelsedagar m.m. för att ha allt samlat!

Lägger in mitt andra album imon tror jag!! ;)
Hoppas att ni har en fortsatt bra fredags kväll!!
Kramiz

Inga kommentarer: