lördag 3 maj 2008

Ett album till...

Har gjort ännu ett album med min kära bind it all maskin!! Denna gången blev det ett album som jag stämplat/ritat upp alla stämpeldynor, distresser, akvarellpennor, twinklings, embossingpulver och glittersticks jag har. Stommen har jag ritat och sedan klippt ut alla sidor i kartong. Sedan har jag ritat av hjärtat på ett akvarellpapper som jag fäst över kartongmallen. Resulatet blev så här:

Alfabetet är Finale till revolution, brads från Panduro, primablommor från Landstoken och mammas hemmagjorda virkade blomma längst bak! Supersöta är de! Hon massproducerar just nu i alla dess färger!! :)


Första sidan med mina små dynor. Fjärillen är från Magnolia.



Fortfarande inuti albumet bland mina stora dynor till vänster och mina colourbox Fluid chalks till höger.


Här har jag målat upp alla mina distresser för att ha koll på vilka jag har!

Det var vad jag visar för idag!

Vi har idag varit på cirkus med min sambos systerdotter och sett en massa olika djur och konster. Efter lite chokladpudding och bus sov hon nu och det är snart dags för oss också om vi ska orka upp imon vid 06.00!! :)

Ha det bra!!
Kramiz

1 kommentar:

Angelika sa...

Jättefina album!!
Jag blir ju ganska sugen pådenna maskin vill jag lova :-)
Kommer du på träff nån mer gång såfår du allt ta me den ;-)
Kram