torsdag 8 maj 2008

Grattiskort...

Har äntligen tagit mig i kragen och lagt in lite gamla kort... Här är ett födelsedagskort till en kompis... Här har jag använt ett papper som jag köpte av Pernilla på en av scrapträffarna i Nässjö och sen är det hjärtat en prickiformstämpel tror jag... Och den andra är ju en gammal hÄngelstämpel, jag bara älskar denna! Helt fantastisk!! Färgerna är dock inte de bästa men men... Motivet är målat med akvarellpennor och krukan är målad med twinklings. "M":et är med typist.

Nedan är ett namnsdagskort till min pappa. Bakgrundspappret är vanligt akvarellpapper som jag har först blött, sen knölat ihop till en boll och målat med distresser. Stämpelarna är från Pysselmyran och bandet (som finns i hur många fina färger som helst!) är från Hildas rum.




Det var allt för idag!
Ha det bra!!
Kramiz

2 kommentarer:

MarieG sa...

Hej tjejen!
Vad kul o hitta din blogg!
Ses vi nästa vecka? (ny träff i nässjö)
Ha en bra dag!
/MarieG

Angelika sa...

Jättefina kort!
Gillar verkligen det sista!
Kram