onsdag 16 september 2009

Ännu fler barnkort...

Tittar in och gör ett litet snabbinlägg tänkte jag.... I morgon är det dags för ännu en härlig pysselkväll med ett gäng scrapglada tjejer!! Kan inte blir en bättre torsdags kväll! Har ett grattiskort på beställning och sen lite andra kort som måste göras så i morgon blir det till att göra massa kort! Så jag måste in och plocka ihop lite kuliga saker tills dess snart!

Här är ytterligare några kort som jag gjort till kompisar som fått barn... Ett par kompisar fick tvillingar nu i somras och det är väl klart att de underbart söta barnen var tvungna att ha varsitt kort!!

Den söta flodhästen är Magnolias nya kollektion och alla papprena är köpta i Ullared!!!!



Nallen är från Stämpelboden tror jag och pappret har jag köpt hos Landstoken men vem som gjort det kommer jag inte heller ihåg tyvärr... Fint är det iaf!!

Nu ska jag packa lite!!! Eller rättare sagt försöka packa lite mindre saker!! =)

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Klart tvillingarna ska ha varsitt kort! Får alltid brorsans ;-)