tisdag 8 september 2009

Pysselträffar!!!! =)

Nu börjar jag äntligen komma igång lite med allt pysslande i alla fall!! Allt tackvare en scrappande tjej i Barkeryd! =) Hon bjöd in mig och några andra i förra veckan för att pyssla.... Å sen har suget hållt i sig och jag har t.o.m. gjort några layouter!!! Har inte gjort några på ca ett halv år så det var verkligen dags nu!! Tack för inspirationen!!

Den kvällen blev det en massa tjat och ett kort!

Kortet kommer tyvärr senare för den som ska få det är här ute ofta! ;) Den som väntar på något gott..... =)

Här kommer lite kort som jag gjort nu i sommar i alla fall!!


Ett student kort till en tjej som slutade lantbruksgymnasiet....
Jag har maskat ihop en Magnolia tjej med ett får från Magnolia och den söta kossan från hÄnglar. Bokstäverna är skrivna med mitt favoritalfabet för tillfället! Märket är See´Ds. Banden kommer från Hildas rum och Landstoken.se.

Nedan är några kort som jag och mamma gjorde till morfars 70 års kalas i juli!


Det var lite av vad som producerats i sommar! Mer kommer senare för nu måste jag åka iväg till innebandyträningen! Första träningen på länge så träningsvärken lär göra gott i morgon!!

Ha det bra och lev idag!


Inga kommentarer: